"Saya bukan datin, saya mak dara"

Friday, September 24, 2010

Aram sesais kuyu


pagi tadi pulai nganjung anak skul aku ngetu ba pasar mini laban "lemari es" sida ibu dara nyu puang minta disi - nadai sayur agi. Laban tumu pagi utai agi maioh baru/fresh. nama agi deh sida indai dara alu nyengkau penyengkau meh sida manuk sida undang, ikan alu tadi meda kerangnya fresh alu nyengkau meh aku.

alu mansa indu indun ke nyaga kedai nya - " kakak ambik pakai tangan aje ker"? iskkk malas ka ngena utai kena nyengkau nya ko aku nyu ngasuh aku lubah aja-ko aku malas tanya ia. Majak meh aku ngumpul lauk kedeka ati.

Nya meh maia aku ke mayar utai tadi ia nanya bejaku baru "kakak rajinlah ambik guna tangan aje, ramai yang guna penyeduk @ plastik dan ada yang terjerit-jerit minta ambilkan" ko ia

Nyaut baru ga aku " kakak ni bukan MAK DATIN tapi cuma mak....bedau tembu aku ke bejaku alu ia nyambung MAK DARA hahahahahahaha ko aku "pandainyaaaa " . Amat sigi ka nyebut diri mak dara ga aku nundi ia. Aku tu indu rumah panjai - orang kampung ukai urang teleba senang bisi amah. Semua buat sendiri.

1 comments:

Azmie & Vivie said...

wah!1st time kamek jumpa blog ditulis dlm bahasa iban.. kamek rindu sgt2 nak berjakuk iban. I'm Sarawakian, tinggal kat KL..dah bermastautin di KL. kmk induk dara dari kampung juak..kamek asal dari Debak..dolok, kamek pandai cakap iban sebab kamek ramai kawan iban =0). Since lamak duduk di KL, kamek terlupak macam mana nak bercakap iban.. kamek dah lamak sik praktik bahasa iban..but still faham apa yang dicakap n ditulis dalam bahasa iban.

Dapur Andan Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino